Pazartesi, Ağustos 27, 2007

blog blog blog (boğulma efekti :))

hernasılsa haziran 2005 te kayıt olduğum bloguma yazmaya karar verdim. genelde herhangi bir internet sitesinden 6 ay içinde sıkılsam da buranın biraz bana ait olmasının verdiği gazla 1 sene içinde sıkılmayı planlıyorum :D aslında blogları 2 senedir kullanıyorum yani okuyorum, faydalanıyorum ama forumlardan kendime vakit ayıramamışım demek. başlarda biraz uğraşıcam gibi gözüküyor ama anlaşılan böyle düz yazı yazması kolay :D (benim blogum değil mi kardeşim istersem saçmalarım :P). herhalde beğendiğim müzik, yazı, fotoğraf, aktivite vs ve gündelik hayatımla ilgili olur gibime geliyor ama birden kayışı sıyırma ihtimalim de var tabi :) tutmayayım kendimi de gideyim koymak için birkaç birşey birgün birsen bir elmanın iki yarısı, aaa şimdi aklıma geldi, şu blogun başlığının altına da silme tuşum yoktur yazayım da bari tam olsun, zaten yazı yazmaktan yoksun olan bu beyin ki ne kadar beyin ne kadar hanımın, deminki cümlede de gördüğünüz üzere kafamdan o an ne geçiyorsa yazmaya çalışıcam bakalım beni anlayan bir manyak çıkacak mı :D size silgisiz günler diliyim bari de sosyal görevimi de yerine getirmiş sayayım kendimi. hadi tsüche.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

sizi anlayan bi salak bulmanız cok zor cunku dunyada akıllı adam yokki:D