Perşembe, Ağustos 30, 2007

oooh that is awesome

bundan bilmem kaçgün önceki yazımda onu şunu bunu yani kısa şubuo yu koyarım herhalde demişim ama nerdeee. ne kadar kalın göt olduumu unuttum herhalde. bari güncel bişeler söliyim de aklım başıma gelsin, fes başımaa fes başıma başıma kurban olayım, beşiktaş ve fener şampiyonlar ligine kaldıar, kalmak aslında burda manasız ama kullanıyoz işte, sonuçta kalınca geçemezsin ama bunlar çıkmışlarsa o lige geçmişlerdir de :D kalsa geçemezdi herhalde sannırsam galiba. ne müzik dinleyesim var şu an ne de size şunu izleyin dinleyin diyesim. ben ölmüşüm haberim yok :D:D bu blogu msn e link olarak koymayı düşünüyorum ama şimdi bi ton akraba var ne lan bu küfürler dicekler cart curt olacak, ne o yoksa küfür etmemişmiyim!! hayret aq :D:D aha da ettim bilerek ve isteyerek. gerçi aq nun bile ne demek olduğunu anlamayacak saflıkta veya iyi niyette veya hidayette veya memoda :P insanlar vardır ama bu güzel bişe midir, değildir. neden sersen birisi size senin aq dese ve siz de ne dediğini anlamazsanız bu sizi gıdır gıdır etmez miydi. şimdi gıdır gıdır ne dicekler ne biliyim lan araştır bul işte. gene aq demişim gene bilerek ve isteyerek napayım açığını yazmaya gönlüm el vermiyor aq :D siz okurken okuyun bi sorun yok onda, bana ne ayrıca okuamasaydın. illa bunu okucan da bilmem ne de diye bişe diyen yok saa yeeeeeeaaaavvvvvvvvrrrrrruuuuuuuummmmmm. ahaaaa şimdi bi yere dedikodu falan feşman bişeler gördüm hemmen dedikodu üstüne yazayım bari buralar boş kalmasın ayrıca koca harran ovasına da sıçamamazlık etmeyin gücenirim :P yok vazgeçtim dedikodudan dedim ve kodum çocuğuu ahahah. hadi tsüche.

Hiç yorum yok: